Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga

Każdym spojrzeniem...

.

Pozdro Ema i Wogóle cześc
Dzisiaj lipa jest.. Znaczy nudy straszne Na dworzu jakoś tak szaro ale nie pada deszcz. Głowa mnie boli :( .. Nie no bez sensu...
Jeszcze na dodatek nie poszłam na trening Bo moja kochana Bilka mnie postraszyła jak spałam ze pada deszcz a ze nie chciało mi sie wstac i tego sprawdzic spałam dalej i przespałam i nie...
czytaj więcej

IsQaa™. . . dOdanO w 15 Dniu 3 miesiąCa rOku 08 [komentarzy 16] Bądz miłOsierny i daj kOma ;)

/

I po rekolekcjach Przetrwałam to xDD Ach ! Dzisiaj w szkole lajt xD Jutro jeszcze wiekszy xD



I nie wiem...Co ja mam pisac ? ; Jakaś masakra to jest
Generalnie jak na to nie patrzeć mam to w dupie xD

Stasznie wieje co ? xDD Siedziałam z Nicolką moją dziś po szkole nad naszym Suchedniowskim 'oceanem' no xDD
Tak nas wypiździło...
czytaj więcej

IsQaa™. . . dOdanO w 6 Dniu 3 miesiąCa rOku 08 [komentarzy 6] Bądz miłOsierny i daj kOma ;)

.

Pozdro siema i wogóle cześc :p :) :*
Dzisiaj reaktywejszyn mojego bloga :P
Wiec zapraszam do odwiedzania :)

A tak wogóle...
Z nowych rzeczy to tak..
Rekolekcje...
Kościół
3 dni wolnego !

Zapisałam sie na breakdance Ach ! <33 Kochać !


B-girlz ;* <3


IsQaa™. . . dOdanO w 3 Dniu 3 miesiąCa rOku 08 [komentarzy 7] Bądz miłOsierny i daj kOma ;)

Pezet - niegrzeczna (feat. WdoWa)

Nie chciałabym być niegrzeczna
Ale pozwól, że zapytam, gdzie jest twoja kobieta
Nie chciałabym być niegrzeczna
Nie wyglądasz przecież jakbyś przyszedł na melanż
Nie chciałabym być niegrzeczna
Znów stoję sama, show ogarnia sprawę
Nie chciałabym być niegrzeczna
Ale co myślisz o tym byśmy zostali sami?
Nie chciałabym być niegrzeczna
Przecież...
czytaj więcej

IsQaa™. . . dOdanO w 30 Dniu 11 miesiąCa rOku 07 [komentarzy 2] Bądz miłOsierny i daj kOma ;)

`...ty Mi daSz Siebie a Ja dam tObie mnie...` :D ;**

ElllO Ale fazzyyy ! łOkrutne 'coś śmierdzi suszara sie jara' ja dzisiaj nie moge przestac sie smiac bez kitu
na Angielskim today coś sie facetka pyta a nasz kochany sasza 'moja babcia' myślałam ze sie popłacze ze śmiechu następnie ofkors Pyta sie bartka co cos tam znaczy a ten 'nie powiem'
Moja kochana Bilka smok posiada micz...
czytaj więcej

IsQaa™. . . dOdanO w 11 Dniu 9 miesiąCa rOku 07 [komentarzy 1] Bądz miłOsierny i daj kOma ;)

pOwrÓt :P

Witam państwa Jak widac powróciłam I wznawiam pisanko
A więc . . .
W Italii było super W przyszłym roku tesh jade
Poznałam pare fajnych gości hehe Ogólnie wyjebioza Haslem tego lata został zwrot 'bujaj sie kukło' Dla wiekszości pewnie to nie jest smieszne Ale dla tych co wiedzą o co kaman to jest PRZE-tekst
Szczególnie...
czytaj więcej

IsQaa™. . . dOdanO w 21 Dniu 8 miesiąCa rOku 07 [komentarzy 2] Bądz miłOsierny i daj kOma ;)

`Żegnać sie i wracać znów do ciebie. . .` ;((

Co tu duzo pisac. . .wyjeżdzam. . .;(( :(((( ;((((


Image Hosted by ImageShack.us


Kocham Cie MiŚku najbardziej na świecie !!

kiedy tęsknię
zamykam powieki i jesteś
tak dobrze jest czuć twoje serce
gdy we mnie jak ptak zrywa się
kiedy tęsknię
wyciągam do ciebie bezwiednie
bezradne jak noc moje ręce
dosięgnąć chcą twoich rąk
kilometry głuchych słów między...
czytaj więcej

IsQaa™. . . dOdanO w 28 Dniu 6 miesiąCa rOku 07 [komentarzy 6] Bądz miłOsierny i daj kOma ;)

`mÓwie i mam. . .Wszystko co zechce. On mi to da. . .`:D

. . .tO nie tak ty mi dajesz to co chce kotku. . .to nie tak ty mi dajesz to co masz najbardziej sexi. . .`
HeHeHe dzisiaj nie bedzie gadania

Wiersz autorstwa Moniczki Zapraszam na jej bloga -- www.niki-nikitka.blog.onet.pl Napisała go na moja prosbe a ja z kolei dedykuje go mojemu skarbowi


"Nasza miłość"
Nasza miłość niezwykła
...
czytaj więcej

IsQaa™. . . dOdanO w 26 Dniu 6 miesiąCa rOku 07 [komentarzy 5] Bądz miłOsierny i daj kOma ;)

`Piję,tańczę,śpiewam,skreślam,żyję - nie narzekam...` xD

Joł
Na początek sorka was bardzo ze nie było wczoraj notki Ale hmm. . .zajeta byłam
Zreszta jakby była to i tak pewnie byscie nie komentowali :( Wogóle to co tak słabo? 5 komentów zaledwie pod ostatnia notką :( Wiecie co ! nie lubie was ! dżołk

No i co. . .Ten stan wykluczający myślenie wcale mnie nie opuścił nie wiem czemu....
czytaj więcej

IsQaa™. . . dOdanO w 25 Dniu 6 miesiąCa rOku 07 [komentarzy 4] Bądz miłOsierny i daj kOma ;)

Buziaki dla Billusi :* ;D

Olaboga ! Zaszalalam dzisiaj Wstałam o godzinie 12.37 Wyspałam sie za cały tydzien Ale chyba nie dobrze jak sie tak śpi długo bo później sie jest gorzej nie wyspanym niz jakby sie wstało o 7. Tak słyszłam a czy to prawda to nie wiem

6 dni. . .
jeszcze tylko 6 dni. . .
Ehh. . .
Wcale mi sie nie chce tam jechac. . .
Przeciez ja tam...
czytaj więcej

IsQaa™. . . dOdanO w 23 Dniu 6 miesiąCa rOku 07 [komentarzy 5] Bądz miłOsierny i daj kOma ;)



.:Odwiedzinki:.

Było 22147 osób

.:Ksiega:. 1
Wpisz się

Ogladaj


.:Linki:.
MiłOsne SzablOny na bLoga <3
MilOsne aVki <3 :)
miłOsne wierszYki <3
SyStkO cO miłOsne <3 :)
mÓj drugI blOg <3 :)
blOg mOjej Sis <3 ;)
ŚmieCh niedzwiedzia <3 :D
Mój drugi blog <3 ;D zapraszam :P


.:Wspomnienia:.
2008
Marzec
2007
Listopad
Wrzesień
Sierpień
Czerwiec

.:O mnie:.

ATRAKCYJNA? rzecz gustu...
BUNTOWNICZKA? z wyboru...
CYNICZNA? nauczona doświadczenia...
DENERWUJĄCA? bywam...
FAJNA? pojęcie względne...
GADATLIWA? zależy od sytuacji...
HUMORZASTA? zdarza się...
INTELIGENTNA? od urodzenia...
JEDYNA W SWOIM RODZAJU? bez wątpienia...
KOCHLIWA? chyba za bardzo...
LOJALNA? od początku do końca...
MIŁA? nie dla ciebie...:]
NIEZALEŻNA? to podstawa...
ODPOWIEDZIALNA? muszę być...
PEWNA SIEBIE? zawsze...
RADOSNA? dzięki innym...
SZALONA? jestem i będę...
TAJEMNICZA? niekiedy...
UCZUCIOWA ? taaa...
WRAŻLIWA ? lubię to w sobie...
  • Bede w twOich UkOchanYch? dOdaj mnie:)
  • My aVek



    UkOchani















    Design by mArtynA